SEO-marketing

Pokud máte pocit, že k Vám na eShop chodí málo kupujících, jste tu dobře. Jak jste si sami všimli, ne každý návštěvník je totiž zároveň zákazník.

SEO je zkratka překládající se jako optimalizace pro vyhledávače.

Co by Vám ale mělo přivést nejen návštěvníky, ale hlavně zákazníky, je dobře promyšlený marketingový plán.

SEO – optimalizace pro vyhledávače

SEO-optimalizace-pro-vyhledavace

Co vlastně je to ta magická zkratka SEO – optimalizace pro vyhledávače.

Pokud hledáte cokoliv na netu, s největší pravděpodobností používáte právě vyhledávače tak jako Vaši budoucí zákazníci. Mezi nejpoužívanější vyhledávače u nás patří Google a Seznam.

Důležité pro Váš prodej je to, aby vás budoucí zákazníci dobře našli a abyste měli co nejpřednější pozice při vyhledávání.

SEO analýza

seo-analyza

Každá webová stránka či eShop, který nikdo nenavštěvuje, dříve či později zanikne.

Aby právě Váš web/eShop návštěvníky získal, pak je vhodné provést tzv. SEO analýzu, jejíž výsledkem je přehled současného stavu Vašeho webu/eShopu a také soubor doporučení, jak se ze špatné situace dostat a přitáhnout návštěvníky a budoucí zákazníky.

Nenechte své webové stránky či eshop chátrat a jen tak přežívat. Konkurence nidky nespí.

Analýza přístupnosti a použitelnosti

analyza-pristupnosti-pouzitelnosti

Návštěvníků máte třeba i dostatek, ale i tak u Vás nenakoupí a odchází ke konkurenci? Využitím analýzy přístupnosti a použitelnosti společně zjistíme, proč Vaši zákazníci utíkají pryč.

Analýza navíc zahrnuje i zhodnocení webové stránky či eShopu vzhledem ke kvalitě html kódu, prolinkování obsahu, kontroly správnosti odkazů, přenášené datové mohutnosti načítané stránky a další.

Výsledkem je soubor takových doporučení, aby návštěvník Vaší webové stránky či eShopu jednoduše vždy nalezl to, co hledá, a v takové formě, aby tomu i porozuměl.

Copywriting – kreativním psaním k lepšímu webu

copywriting

Obsah je král (z angl. Content is the King). Toto používané slovní spojení nejlépe vystihuje to, že ikdyž máte perfektně vytvořené webové stránky či perfektní eShop s vybraným designem a ideální strukturou, můžete mít probémy, pokud máte špatný obsah.

Vaše texty by měly být pro návštěvníky čtivé, poutavé a hlavně originální.

Je pochopitené, že nemusíte mít čas či vlohy na napsání vhodného textu.

Proto Vám nabízíme i služby v oblasti Copywritingu (tvorba textů pro produkty, články, titulky, inzerci), PR články (reklamní články na vybraných navštěvovaných serverech) i korektury již Vámi napsaných textů (gramatická i stylistická úprava).

SEM – internetový marketing, PPC

SEM-internetovy-marketing-ppc

Pokud SEO byla optimalizace pro vyhledávače, tak SEM je internetový marketing.

V podstatě jde o to využít vyhledávače pro svůj projekt či eShop tak, aby byl eShop lidem co nejvíce na očích a dostal se co nejvíce do povědomí veřejnosti.

Způsobů, jak pracovat se SEM - internetovým marketingem, je mnoho a určitě Vám záleží na efektivitě vynaložených prostředků. Proto je nutné zvolit vhodnou marketingovou strategii.

Chcete předstihnout Vaši konkurenci či být více úspěšní ve Vašem podnikání? Pomůžeme Vám.